Reklamace

 

Reklamace námi prodaného zboží je prováděna dle platných zákonů ČR.

Obecné podmínky reklamace:

S řešením reklamací se může kupující obrátit buď přímo na servisní síť výrobce, nebo na VITALWELL GROUP  s.r.o.
 
Povinnosti kupujícího:

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat VITALWELL GROUP  s.r.o. o zjištěných závadách.

 

UPOZORNĚNÍ

Všechny infrasauny a sauny jsou určeny výhradně pro užití v domácnostech, v žádném případě nejsou určeny pro komerční používání. Případné reklamace komerčně využívaných produktů není možné uznat v rámci záruky.



Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) Na e-mailovou adresu provozovatele: reklamace@vitalwell.cz

b) Na telefonním čísle +420 777 516 111

c) Poštou na adresu provozovatele

d) Reklamačním formulářem výrobce doručeným na naši adresu - Reklamační list_infrasauna-shop.cz

e) Osobním doručením.

 

Kupující je povinen uvést:

a) Číslo dodávky (dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury)
b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.